امروز    جمعه , 04/فروردين/1396  
 

منوی اصلی

گواهي نامه ها

گواهي نامه اعتبار بخشي

آمار بازديد از سايت

تعدا نمایش محتوا : 160293
 
تبليغات
راهنمای مراجعین

نحوه پدیرش بیماران در بیمارستان:

ابتدا بیمار پس از دریافت برگه معرفی نامه از پزشک خود بایستی به قسمت پذیرش مراجه نماید و سپس فرم های رضایت نامه را تکمیل نماید، سپس توسط مسئول پذیرش اطلاعات اولیه بیمار در سیستم رایانه ثبت گردیده و پس از ثبت اطلاعات اولیه، بیمار و یا همراه وی بایستی به باجه صندوق حسابداری مراجعه و مبلغی را به عنوان ودیعه پرداخت نماید. سپس با برگه ای که از طرف صندوق دریافت می گردد بایستی به واحد پذیرش مراجه نماید و تشکیل پرونده بیمار را تکمیل نماید. پس از تشکیل پرونده، بیمار به بخش مربوطه راهنمایی و در آنجا بستری می گردد .

نکته دیگری که لازم به ذکر است اینکه در صورتیکه بیمار تحت پوشش یکی از سازمان ها و یا شرکت هایی است که با بیمارستان قرارداد دارد جهت استفاده از آن می بایست از ارگان مربوطه معرفی نامه ای به بیمارستان ارایه نماید .

بروشور راهنمای مراجعین

مراجعه کننده محترم :

ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای بیمار شما لطفاً نکات زیر را جهت سهولت در روند درمان توسط این مرکز آموزشی درمانی رعایت فرمائید.

اطلاعات حسابداری :

1- دفترچه بیمه بیمارتان را در بدو پذیرش ارائه نمائید، تا به موقع مورد تائید کارشناس بیمه قرار گیرد (هزینه ترخیص، بدون تائید دفترچه بیمه به طور آزاد محاسبه می گردد).

2- ارائه کپی از صفحه اول دفترچه بیمه در بدو پذیرش الزامی است.

3- ارائه فرم ارجاع برای پذیرش بیمارانی که تحت پوشش بیمه روستائی می باشند الزامی است .

4- در صورتی که بیمار شما تصادفی می باشد جهت استفاده از مزایای درمان رایگان (ماده 92) با ارائه کپی برابر اصل شده گزارش پاسگاه و یا کروکی به واحد مددكاري مراجعه فرمائید .

5- درصورتی که بیمارتان تحت پوشش هیچ نوع بیمه ای نیست جهت دریافت بیمه خدمات درمانی ایرانیان (با اصل شناسنامه و کارت ملی به نمایندگی های اداره بیمه خدمات درمانی مراجعه) و دفترچه بیمه ایرانیان دریافت نمائید.

اطلاعات انتظامی :

1- از ازدحام جلوی درب های ورودی و خروجی خودداری کنید تا مانع ورود و خروج بیماران بد حال نشوید.

2- ساعت ملاقات 15 الی 16 هر روز می باشد در زمان اتمام ملاقات بیمارستان را ترک فرمائید و با کادر انتظامات در این مورد همکاری نمائید.

3- از آنجائیکه حضور همراه و شلوغ بودن اتاق بیمار در پاره ای موارد در روند درمان خلل ایجاد می کند، بیمار با هماهنگی سرپرستار بخش و در صورت نیاز می تواند یک نفرهمراه داشته باشد.

4- ملاقات در بخش های ویژه به صورت محدود امکان پذیر می باشد در این رابطه هماهنگی با مسئول شیفت الزامی است در غیر اینصورت پس از بستری شدن بیمارتان در بخش های ویژه ، با ارائه شماره تلفن تماس به بخش، محوطه بیمارستان را ترک نمائید. در صورت نیاز به حضور شما، از طریق تلفن با شما تماس گرفته خواهد شد.

5- از استفاده نمودن از زیر انداز، برپا نمودن چادر، استفاده از قلیان و ... در محوطه بیمارستان جداً خودداری نمائید.

6- از کشیدن سیگار در بیمارستان خودداری نمائید.

7- وسیله نقلیه خود را پس از انتقال بیمارتان، به بیرون از محوطه بیمارستان و یا پارکینگ هدایت کنید.

8- افراد سودجو همیشه در کمین هستند بنابراین از دادن هرگونه وجه نقد به افراد خودداری کنید و مراقب کیف، تلفن همراه و وسایل شخصی خود باشید و در صورت برخورد با افراد مشکوک به انتظامات بیمارستان اطلاع دهید.

اطلاعات لازم در بخش ها:

1- کودکان بیشتر درمعرض خطر ابتلا به بیماری های واگیر دار هستند، از آوردن اطفال کمتر از 12 سال به داخل بیمارستان خودداری نمائید.

2- افراد سالم نیز میتوانند انتقال دهنده برخی میکروب ها به بیمار شما باشند، بنا بر این در ساعات ملاقات ، از ازدحام بر بالین بیمار خودداری فرمائید.

3- جهت حفظ بهداشت بخش، از آوردن گل طبیعی، هندوانه، فلاسک، پتو وغیره خودداری نمائید.

4- تقاضا می شود به دلیل رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از انتقال بیماری به محیط خانه، از نشستن روی تخت بیمار خودداری کنید و تمامی وسایل شخصی خود شامل (مسواک، حوله ،لیوان، دمپائی و ...) را همراه داشته باشید.

5- از دادن غذا به بیماران بدون هماهنگی با پرستاران بخش، اکیداً خودداری فرمائید.

6- لطفاً سکوت را رعایت فرمائید و به خاطر داشته باشید که با همکاری و بردباری و ایجاد نظم و آرامش، رسیدگی به امور شما سریعتر مقدور می شود.

7- فضای فیزیکی بخش ها جهت آسایش و استفاده بیماران نیازمند به خدمات درمانی تهیه شده است لطفاً موارد زیر را در طی حضورتان در بخش رعایت فرمائید:

- از نوشتن هر گونه مطلبی بر روی دیوار یا وسایل و تجهیزات بیمارستان خودداری نمائید.

- در استفاده از سرویسهای بهداشتی دقت فرمائید تا شیرهای آب باز نماند و شلنگها در جای خود قرار گیرند.

- توری پنجره ها برای جلوگیری از ورود حشرات تعبیه شده است لطفاً از پاره کردن آنها خودداری فرمائید.

- دقت نمائید زباله های معمولی و غیر عفونی در سطل زباله مشكي رنگ و زباله های آلوده در سطل زباله زرد رنگ قرار بگیرد.

8- در صورت نیاز شما می توانید جهت گرفتن کپی به واحد چاپ و تكثير بیمارستان واقع در طبقه هم کف، جنب ترخيص مراجعه نمائید.

9- منشورحقوقی بیماردر تمامی بخشهای مرکز موجود میباشد لطفاً آن را مطالعه فرمائید و با حقوق خود آشنا شوید.

10- در بیمارستان کیوسکهای تلفن درون شهری به صورت رایگان جهت راحتی شما تهیه شده است سعی کنید از مکان آنها مطلع شوید.

11- جهت جلوگیری از هر گونه اشتباه، مواد غذائی خود را با درج نام بر روی آنها در یخچالها قرار دهید و از قراردادن مواد غذائی در نایلون مشکی خودداری نمائید.

12- از دست زدن به سرم بیمارو کم و زیاد کردن آن و یا سایر وسایل تیز و برنده اکیداً خودداری فرمائید.

13- در صورت داشتن هرگونه شکایت ضمن مطالعه فرایند رسیدگی به شکایات در مرکز( در صفحه واحد رسيدگي رسيدگي به شكايات) به مسئول مربوطه مراجعه فرمائید، ضمناً واحد رسیدگی به شکایات مرکز (دفتر حاكميت باليني) واقع در طبقه اول آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما می باشد. شماره تماس 14-3342000 داخلي 257.