امروز    سه شنبه , 31/مرداد/1396  
 

منوی اصلی

گواهي نامه ها

گواهي نامه اعتبار بخشي

آمار بازديد از سايت

تعدا نمایش محتوا : 181059
 
راهنمای مراجعین

نحوه پدیرش بیماران در بیمارستان:

ابتدا بیمار پس از دریافت برگه معرفی نامه از پزشک خود بایستی به قسمت پذیرش مراجه نماید و سپس فرم های رضایت نامه را تکمیل نماید، سپس توسط مسئول پذیرش اطلاعات اولیه بیمار در سیستم رایانه ثبت گردیده و پس از ثبت اطلاعات اولیه، بیمار  به بخش مربوطه راهنمایی و در آنجا بستری می گردد .

از اینکه این بیمارستان را جهت درمان انتخاب نموده اید متشکریم. تمامی کارکنان این مركز خود را در قبال سلامتی شما مسئول دانسته و هدفشان جلب رضایت شما عزیزان می باشد. خواهشمند است در مراجعات خود به بیمارستان به نکات ذیل توجه فرمائید.

مقررات داخلي بخش هاي بستري:

- از آنجا كه انجام امور درماني صحيح و كامل هر بيمار مستلزم زمان جهت تكميل بررسي هاي تشخيصي و مداخلات لازم است، انتظار مي رود كه در طول مدت بستري صبر و تحمل خود را افزايش داده تا روند انجام امور تشخيصي-درماني بصورت كامل و صحيح به اتمام برسد.

- در صورت مصرف هرگونه دارو قبل از بستري شدن، ابتلا به هرگونه بيماري و يا داشتن آلرژي به دارو يا مواد غذايي مراتب را به پزشك و پرستار خود اعلام نماييد.

- حضور ولي قانوني (پدر یا جد پدری) برای انجام امور درماني غيراورژانسي بیماران زیر18 سال ضروری مي باشد.

- همراه بودن دفترچه بيمه و كارت ملي نزد بيمار و در بخش بستري، جهت تاييد توسط نماينده بيمه ضروري مي باشد.

- ساعات ملاقات در كليه بخشها همه روزه از ساعت 15 الي 16 مي باشد.

- از ساعت 10 شب خروج از بخش ممنوع ميباشد.

- هنگام خواب و استراحت نرده کنار تخت را بالا بکشید و درصورتی که نحوه استفاده از آن را نمی دانید از پرسنل بخش راهنمايي و يا كمك بگيريد.

- لطفاً بدون اطلاع پرستار از بخش خارج نشوید.

- لطفاً در نظافت بخش، سرویسهای بهداشتی، حمام و راهروها كوشا باشيد.

- مواد غذائی و ميوه در حد نياز (مصرف يك روز بيمار) در داخل یخچال و به طور مناسب نگهداری گردد. از گذاشتن نایلون مشکی داخل يخچال خودداري نماييد.

- استعمال دخانیات در کلیه فضاهای بیمارستان اكيداً ممنوع ميباشد.

- هر بيمار پس از تكميل پرونده در بخش، كيف وسايل شخصي (دمپایی، لیوان، قاشق، حوله، مسواک و غیره ) را دريافت مينمايد.

- از به همراه آوردن اشيا گرانبها و پول در هنگام پذيرش در بخش خودداري نماييد. بيمارستان در خصوص گم شدن وسايل شخصي شما هيچگونه مسئوليتي نخواهد داشت.

- در صورت دریافت وجه خارج از تعرفه خدمات سلامت و دریافت خارج از سیستم حسابداری بیمارستان شكايات خود را از طريق سامانه تلفني 1690 ثبت و پيگيري نماييد.

- در صورت نياز به ملاقات در موراد ضروري غير از ساعات ملاقات معمول، از طريق هماهنگي انتظامات با مسئول بخش يا مسئول شيفت با تهيه كارت همراه ملاقات امكان پذير است.

ساعت سرو غذا در بخش :

رژیم غذائی بیمار توسط پزشک معالج تعيين شده و بر اساس آن غذاي بيمار تهيه و در ساعات ذيل تحويل مي گردد:

صبحانه از ساعت 06:00 06:30

ناهار از ساعت 11:30- 12:30

شام از ساعت 18:00- 19:00

مرخصي موقت :

طبق مقررات داخلي بيمارستان استفاده از مرخصي موقت جهت بيماران عزيز ميسر نميباشد جز در موارد خاص با هماهنگي پزشك معالج و سرپرستار بخش و سوپروايزر كشيك حداكثر 6 ساعت (يك شيفت كاري)

همراه بيمار:

كليه بيماران خاص از قبيل تشنج، كاهش سطح هوشياري، شكستگي ستون فقرات و اندام تحتاني، ضربه مغزي حاد، اطفال، مسمويت ها و اقدام به خودكشي و ... نياز به حضور همراه تمام وقت داشته تا زماني كه سرپرستار بخش يا پزشك معالج حضور همراه را بر بالين بيمار ضروري تشخيص ندهند.

ترخیص بيماران ازبيمارستان :

- هنگام ترخیص از بخش حتماً شماره تلفن ثابت و همراه خود را برای پیگیری های بعدی درمان جهت درج در پرونده به منشي بخش اعلام نمائید.

- ترخیص بیماران صبح ها از ساعت 11 به بعد به انجام مي رسد، هنگام ترخیص در دست داشتن دفترچه بیمه و شناسنامه یا کارت ملی الزامی میباشد.

- با عنايت به اينكه پس از ويزيت بيمار و اعلام نظر پزشك جهت ترخيص لازم است اقدامات درماني درخواست شده توسط پزشك براي بيمار انجام و مراحل اداري رسيدگي به پرونده پزشكي تكميل گردد، لازم است از مراجعه مكرر به پرستاران يا واحد ترخيص، كه منجر به اختلال يا تاخير در روند رسيدگي به پرونده بيمار خواهد شد خودداري نماييد.

- جهت تسریع در امور ترخیص خواهشمند است در زمان بستري به تاریخ اعتبار و انقضای دفترچه بیمه خود توجه نمائید، تا در زمان ترخيص با مشكل مواجه نشويد.

- در صورتی که درمان شما نیاز به پیگیری های بعدی داشته باشد، پزشك معالج يا پرستار بخش، زمان مراجعه به درمانگاه يا مطب را به شما اعلام خواهند نمود.

- در انجام آموزشهای ارائه شده توسط پزشكان و پرستاران در مورد مراقبتهای پس از ترخیص (از جمله نحوه فعالیت، مراقبت از زخم، مصرف دارو، رژیم غذائی و...) اهتمام ورزيد.

- بيماران تصادفي تا قبل از ترخيص هرچه سريعتر نسبت به تهيه كروكي حادثه و تحويل آن به منشي بخش اقدام نمايند.

رسيدگي به شكايات:

واحد رسيدگي به شكايات بيمارستان واقع در سالن حوزه رياست بيمارستان جهت دریافت و رسيدگي به شكايات بیماران و همراهان محترم آماده ارائه خدمت می باشد.

(تلفن مستقیم: 09121732431)

مراجعين و بيماران محترم مي توانند پيشنهادات، نظرات، انتقادات و يا تقدير خود را بصورت پيامك (SMS)